Πολιτική Εγγυήσεων
Όλα α προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή όπως αυτός ορίζει μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας του.
Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει βλάβες οι οποίες προέρχονται από κακή χρήση, πτώση, υγρασία, παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένα service και το προϊόν τίθεται αυτόματα “εκτός εγγύησης”.
Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει τα παρελκόμενα της συσκευασίας όπως μπαταρία, ακουστικά, καλώδιο usb , φορτιστής κλπΓια να ελεγχθεί ένα προϊόν ώστε να γίνει χρήση της εγγύησης του, πρέπει να παραδοθεί σε εξουσιοδοτημένο τεχνικό τμήμα της εκάστοτε αντιπροσωπείας και απευθείας στο πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο service της περιοχής σας.
Στη περίπτωση DOA (Dead on Arrival) , η οποία αναφέρεται στην περίπτωση που το προϊόν δεν τέθηκε σε λειτουργία ποτέ λόγω εργοστασιακού ελαττώματος παρέχεται η αντικατάστασης της ελαττωματικής συσκευής ή επιστροφή του χρηματικού ποσού που καταβλήθηκε για την αγορά της μόνο αν υπάρχει επίσημη έγγραφη επιβεβαίωση του εξουσιοδοτημένου τεχνικού τμήματος.Αλλά και στη περίπτωση DAP (Dead After Purchase) , η οποία αναφέρεται στην περίπτωση που το προϊόν σταμάτησε να λειτουργεί λόγω κάποιου προβλήματος που παρουσία σε μόνη της, εντός των 7 ημερών από την ημερομηνία αγοράς η αντικατάσταση ή η επισκευή της συσκευής ορίζεται αποκλειστικά από την πολιτική του εξουσιοδοτημένου service του κατασκευαστή.
Για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί αλλαγή του προϊόντος πρέπει πρώτα να ελεγχθεί από την επίσημη αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο service, ώστε να πιστοποιηθεί η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος DOA, το hubbit.gr μπορεί να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή αναγραφόμενης τιμής ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη.